Pysseldag i goda vänners lag


På våran pysseldag hade Paula ifrån Dekorera med mera packat ihop lite smått och gott ifrån sin butik och tagit med för att vi skulle få chans att handla.(Det gör vi ju så gärna).
TACK snälla Paula för att du är med på våra träffar.Tack även till Linda som demade så bra.(Har gjort en journaling tag till 2:a sidan på min dubbla.Titta på bilden allra längst ner!)
Paula hade också ordnat med en LO tävling och en korttävling.
Denna LO:n vann jag med och priset ser ni strax nedanför.

image63




image64

Här kommer Matildas bidrag till korttävlingen och kan ni gissa vem som vann???
Hennes pris ser ni på bilden under.TREVLIGT!


image65image66

Del 2
image67


Jag får passa på att uppdatera när internet funkar.Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Paula/Dekorera medmera

Tack så mycket för vänliga ord! Vilken talangfull familj! Nu får ni måla... =)
Kul att se den fina journaling tagen på din layout.
Jätteroligt! Det är alltid svårt att hitta på vad som ska demas när ni är så duktiga och kreativa redan.

Ha det så bra!

2008-04-18 @ 09:03:19
URL: http://dekoreramedmera.blogspot.com
Postat av: Linda Dekorerar

Kul och se att någon fastnade för Journalingtagen.Då vet man att det givit något.Hörde att du vann, men jag hann inte se din LO innan jag stack,roligt och se att du visar upp den här!!
Syns på tisdag!!

2008-04-18 @ 15:55:48
URL: http://www.lindadekorerar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0