Kort

Här är ett bra att ha-kort.


Imorgon ska jag visa lite bilder från vår utflykt idag.
Ses!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilket gulligt kort.JAg har åxå tänkt att göra "bra ha kort" men jag hinner ju inte med tiden :o/ skulle behöva ha ett par tim mer på dygnet.

JAg va i Färgelanda igår å kolla in alla fina kort ni ställde ut.Jag ska ringa idag å höra om det finns plats på fotokursen till hösten,eftersom jag ska köpa mig ny kamera å älskar att ta kort så är det ju bra att få lära sig grunderna.

Jag träffa dina barn på biblioteket,de satt så gott å läste å tog tiden med ro :o)

Hoppas ni hade det trevligt på utflykten.Ska bli spännande å se dina bilder.

Ha dé bra. Jeanette.

2008-06-29 @ 12:10:41
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0