Utmanad

Jag blev utmanad av skberg74.


Regler
Länka till den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.


1.Jag har äntligen hittat en hobby som passar mig.Scrapbooking/cardmaking.Behöver sitta i min lilla vrå och rensa huvudet från allt surr på jobbet.Det behöver inte bli så mycket gjort-kan sitta länge och bara plocka med alla saker.

2.Data/internetberoende

3.Har minskat min sovtid med många timmar/natt.Jag skapar bäst när alla har somnat och jag får sitta ifred.Ja gubben får väl för all del vara vaken - han stör inte så mycket ;D

4.Har pluggat 40 mil hemifrån - ett stort steg för mig - men nyttigt.

5.Har åkt motorcykel genom hela Sverige ända upp till treriksröset på en semester och ända ner till munchen på en annan semester - många mil blir det.Och nu har gubben köpt MC igen undrar var vi ska stoppa barnen?

6.Äger knappt en kjol och klänning har jag knappt aldrig använt (inte ens när jag var liten).Jeans äger!(som barnen säger)

7.Trivs bäst hemma - det skulle ta vääääääääldigt lång tid innan jag skulle bli uttråkad av att bara vara hemma.




Ja det var inte så spännande.Men nu länkar jag vidare till: helen Jeanette Jeanette Annsofie Linda Paula

Ja det var bara 6 så den 7:e personen kan vara vem som helst som känner sig manad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0