Scrapopol och stämpelstafett

Har anmält mig till stämpelstafetten på stämpelsnack.Var med där förra året och det var jättekul.10 utmaningar under hela november och man tävlar i lag.(Hoppas att man inte sabbar för laget bara)

Sedan hakade jag på något helt nytt , har aldrig sett ngt liknande förut.
scrapopol.Man ska utgå ifrån ett spelbräde med nya utmaningar varje vecka.Här är mitt spelbräde.



Denna vecka hamnade jag på dekorvägen och jag ska skapa något monokromatiskt=En färg- olika nyanser.
ooooooh vad roligt - tror jag ska ta semester hela november ;D
scrapopol hittar du på scrappa.com om du är intresserad

Kommentarer
Postat av: ansol

Nu kör vi Scrapopol. Såg att du var med när jag anmälde dig. Jag skall göra eget mönstrat papper denna vecka.

2008-10-12 @ 20:05:29
URL: http://ansol.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jisses Vilka grejer ni hittar. Säkert kul.

Kommer du på Onsdag??

2008-10-12 @ 20:46:24
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0