Fotopromenad,vinterdopp & cc

Japp jag och G var ute på fotopromenad idag.Vi skulle gå till skogen en bit bort och titta på en skrotbil.



motorn

När vi var klara så skulle vi gå en promenad på hemvägen.Vi behövde korsa en bäck - det har ju varit kallt länge så det var ju inga problem!?
Jodå  jag åkte då igenom med ena benet och blev genomblöt upp till knät - det var bara att lomma hem.

Det har varit cybercrop på scrappiz ända sedan i onsdags.Idag kom vi på det jag och M och gjorde varsitt bidrag.


Matildas kort efter en skiss och i vårfärger.



Mitt kort där det skulle vara ett stämpelmotiv med minst en blomma på.
Kortet är brunt och rosa - inte svart.

Kommentarer
Postat av: jeanette

Vilket härligt kort på skrotbilen. Fint kort du gjort. Ska till mässan i Gbg nästa helg. Ser fram emot det. Kram Jeanette

2009-03-01 @ 07:26:41
URL: http://mariejeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0