Ny kamera - tjohoo


Min darling tyckte ju att jag skulle ha en systemkamera nu när han hade skaffat en.För att kunna använda varandras tillbehör så köpte vi samma märke till mig också.Har knappt hunnit packa upp den eller prova men det ska väl hinnas med det också. Spännande att se om man klarar av finesserna på den.
Det var två objektiv med i paketet 18-55 och 50-200.


Nu har kursen "digital bildbehandling" startat.Jag har precis bara registrerat mig och skrivit ut lite kurspapper då jag legat i feber i helgen.
Sedan var vi tvugna att uppgradera datorn för den gick på knäna när jag körde igång photoshop.Nu är det gjort men då var det ju givetvis något annat i "burken" som var för gammalt.Jag får köra så länge det går annars får vi väl köpa mer grejer.Tur man har en "datadoktor"  här hemma  

Så i fortsättningen kommer det nog en del foto i olika redigeringsstadier att visas här på bloggen.

Kommentarer
Postat av: jeanette

Hej!!!

Hioppas allt è bra.

Har du varit ute å provat din nya kamera?????

Jag ska försöka komma mig ut nu å ta lite vinterbilder.

Har skickat kort till Annsofie från oss alla i scrappen.

Kommer du på Onsdag????

Ha en bra Söndag.

2009-02-08 @ 12:42:02
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0