Alster från scrapdagen

Det var väldigt trevligt igår på scrapdagen vi hade.Ca 20 personer var vi som satt mellan 10 - 18.Och vad fort tiden gick vi hade nog kunnat sitta i flera timmar till.
Här kommer en bild från dagen som jag lånat av Sari



Här kommer 2 kort som Matilda har gjort





Och ett kort jag har gjort



En LO som jag gjorde igår

Här har jag lagt på en overlay från Hambly (ugglan och fåglarna) på pappret.
Texten klok & kärleksfull har jag lagt dit i photoshop så det är inte med på LO.
Jag tror faktiskt att jag ska lägga till det nu för det saknades något i det hörnet.

Kommentarer
Postat av: Helen

Vilka fina alster ni gjort, tiden räckte inte till för mig denna gången, hoppas kunna vara med i något annat sammanhang.

2009-03-29 @ 19:57:39
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com
Postat av: sari hänninen

låna på du - ingen fara :-)

åååh - vad snygg din LO är... fotot gör det dock inte riktigt rättvisa... overlay-plasten ger en fin helhet!

2009-03-29 @ 20:22:59
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0