tonåring+ mässa

Jag är nu officiellt tonårsmamma!
I lördags fyllde alltså min stora älskling år - 13. Jag förstår inte hur det gick till - alltså hur fort tiden går.

Söndagen tillbringade vi på mässan i Göteborg.Jag och mina reskamrater - matilda och kusinen Julia.Det var riktigt trevligt.

 Jag passade på att handla liiite
             

                                 

Syns det vilka som är mina favoritfärger???
grönt, brunt och rött.
På stämpelfronten hittade jag inga sådana jag brukar köpa som jag tyckte om, så jag får förnya mig lite med andra sorters stämplar.
Dekorationer har jag svårt för att köpa - jag hittar nästan aldrig något som jag tycker om.Jag har nog så jag klarar mig ändå.
Nu måste välpysselinspirationen infinna sig med alla dessa underbara papper....
Ha det gott alla - nu vill jag se vad ni har handlat!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag tänkte på er på Söndag om ni åkte i snöovädret.

HAr inte fotat mina inköp å kommer nog inte fota allt ;o)

Blev ju en del handlat...som vanligt ;o)

Är hemma å är förkyld så jag ska väl se om jag inte kan fota här.....

2009-03-10 @ 11:37:28
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0