Helgens alster

Nu har vi haft nybörjarkurs i scrapbooking.Det är alltid kul att få med fler människor i denna härliga hobby!
Duktiga var om iallafall och kunde ju en hel del innan.
Här är LO som jag visade grunderna på.

Ett gammalt MME papper, spets och snöre.
Här har jag också använt grungeboard och målat den med crackle paint.


En skiss som Åsa Bergstrand "badanka" har på sin blogg har jag skapat följande LO efter

Inkido papper,rosor, swirligt band köpt på  dekorera med mera,swirliga grungestämplar och rubriken är utskuren med  "robban".
Denna LO är med på en utmaning på pappersbiten De har en utmaning att scrappa i rosa för att stöja rosa bandet insamlingen.

Ett julkort hann jag med i onsdags på 1:a träffen med valboscrapparna.

Stämpeln är från Bo Bunny och pappren från Inkido - jättefina och de finns i fler färger.


Matilda har också gjort ett julkort

Hänglarstämpel och papper från Maja design.


Kommentarer
Postat av: Helen

Hej, vilka fina alster du gjort! Var köper du Inkidos papper?

2009-10-04 @ 20:52:32
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com
Postat av: Linda

Jättefina Lo`s verkligen!

2009-10-04 @ 21:01:14
URL: http://www.lindadekorerar.blogspot.com
Postat av: sari h

vilka fina grejer du har gjort... själv har jag inte riktigt haft tid eller ork...

2009-10-05 @ 05:20:48
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/
Postat av: Emelie

Vilka fina kort Anki!

2009-10-06 @ 08:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0