Höstlov

Jag har tagit mig några dagar ledigt för att tillbringa tid med mina höstlovslediga barn.
Vi har inte gjort något större.Kusiner som har hästar är ju toppen för M och biblioteket för L.
Idag har vi faktiskt varit och bowlat- det var nog mamma som ville det mest men barnen hängde med.
Jag skulle ju ta kort på mina alster men glömmer alltid av det på dagen när det är ljust.Det blir inte så bra foton i lampljus - men nu har jag trixat med dem i photoshop och tagit bort det gulaktiga skenet.Blixten skiner alltid i fotona så det vill jag helst inte använda.






liquid pearl på bokstäverna skulle likna snö som hänger ner tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Linda Dekorerar

Vilket fint julkort!!

2009-10-31 @ 12:05:03
URL: http://www.lindadekorerar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0