Quick page

Här har jag gjort en digital LO utav en quick page.
Alltså en sida som nästan var  klar, bara att sätta dit ett foto.
Den kommer här ifrån.



Nej det var ingen utmaning. Lite mer arbete får det nog vara om det ska vara roligt.

Har nu jobbat 2 dagar efter en välbehövlig ledighet.
Har nu efter nyår börjat jobba heltid så vi får se hur det ska gå.
Jag har ju varit så bortskämd sedan barnen föddes att jag jobbat deltid.Nu är ju "minstingen" 11 år.
Jag kunde ju inte skylla på dom längre eller hur??
Iof behövs man ju mer vid läxäsning och div. aktiviteter nu så vi får väl se hur det går.
(Jag kan ju alltid ångra mig eller??!!)
Hur går det för er att börja jobba efter att ha varit lediga?
Här är vi helt hopplösa på att vända på dygnet när vi är hemma.
Konstigt att det efter 23.00 är så trevligt att sätta sig i sin lilla hörna och där flyger timmarna iväg.Inte för att jag scrappat så mycket men surfat efter inspiration funkar ju också.
Månadskiten från the scrapbook nook ramlar ju in här varje månad.Så lagret med scrapgrejor minskar iallafall inte.
Ha det gott därute i kylan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0