cybercrop och mässa

Det har varit cybercrop hos scraplyckan sedan i torsdags.Det är kul med utmaningar tycker jag!
Sedan har det ju varit scrapmässa i Karlstad i helgen.Vi var ett gött gäng som tillbringade hela lördagen med scrapshopping!!

Här är utmaningarna jag gjort till croppen

Man skulle inspireras av höst och en skiss






sedan var det en receptutmaning det skulle vara:
* 3 foton
* 1 cardstock
* 4 mönstrade papper
* 1 journalingruta av något slag (stämplad, utklippt eller färdig)
* 7 Brads eller knappar
* 2 typer alfabets-stickers, -thickers eller -utstansat
* Salt och peppar efter behag, här väljer du en produkt som är salt och en som är peppar, tex stickles, glossy accent, blommor, bling... Dessa två produkter får du använda så mycket eller lite du vill men endast de två sorterna du har valt.


som "salt och  peppar" har jag valt chalk (vem klarar sig utan det???) och chipboard som jag klätt med det 4:e mönstrade pappret.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

TAck för trevligt sällskap i Lördags ;o)

Snyggt kort å snygg LO.

2010-10-03 @ 21:32:46
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Va fint ditt höstkort var. Tycker mycket om dessa papper.

2010-10-04 @ 09:40:41
URL: http://gronakulor.blogspot.com
Postat av: AnnSofie

Vad duktig du varit. Jag hann bara ett kort, men det vägrade kameran släppa ifrån sig, så det blev inget bidrag till tävlingen alls. Lördagens shopping var rolig, men uj vad trött jag var på söndag.

2010-10-04 @ 22:56:19
URL: http://ansol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0