Äntligen en LO

Här kommer en LO.
Jag tycker aldrig att jag får till det, så jag har inte gjort så många sidor det senaste.
Men nu suger det i pysselnerven- och ville inte bara göra kort.Det är väl träning som gäller som med allt annat.





Fotot har jag redigerat i Photoshop.Jag laddade ner en bild från internet och satte dit Ludvigs huvud istället.
Silhuetten på Harry P är en dingbat som jag laddat ner från nätet, likaså texten.
Textstämpel från Autumn leaves
Ugglan är en rub-on från Hambly screen prints.
Ett frimärke med drake på.
Sedan tyckte jag att det blev tomt till vänster på sidan så jag klippte till några band-bitar och satte där.Detta blev jag väl sådär nöjd med.Det är alltid det där extra på slutet som jag inte får till. 

TIPS någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0