Äntligen scrappat!

Ja denna veckan har det varit något varenda kväll.
Det blir inte så mycket pysslat utan bara slösurfande när man väl sätter sig.
MEN nu fick jag ett beställningskort så då fick jag ju sätta fart.
Det roliga med det hela är ju att jag glömde fota kortet när jag nu äntligen hade något att visa.(fotot kommer senare hoppas jag)
Då lägger jag upp ett par kort som jag gjorde av bara farten när jag ändå höll på.
Det var kort jag har behövt göra ett tag men inte kommit till skott med, men nu så!





Jag la till en biljett upptill på sidan efter att jag fotade men hann klistra igen kuvertet innan jag kom på det-ni får föreställa er.

Nästa är ett krya på dig kort till en jobbarkompis.(hoppas inte hon tittar här)

 

Grisen är ingen stämpel utan en dingbat som jag laddat hem.
Grisen är lite internt (- inte för att hon är grisig!)

Någon som har ett hett boktips till mig?Jag är ute efter något bra att läsa men har inte hittat ngt. på sista tiden.Det finns ju inget bättre än att hitta en bok som man inte kan släppa ifrån sig förrän sista sidan är läst.
Så tipsa mig gärna!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej!

Fina kort som vanligt!



Har du läst Diana Gabbaldons serie som börjar med boken "Främlingen"? Annars kan jag varmt rekommendera den serien.

2008-08-31 @ 14:50:52
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0