Regn= pysselväder

Idag har jag tagit årets första dopp i sjön!
Därefter åkte vi hem och grillade lite, sedan var jag riktigt sugen på pyssel.(jag får passa på när dator/scrapbordet är ledigt.Tror att barnen är fastlimmade vid datorn nu på lovet)
Här blev det 2 snabbpysslade kort.
Jag tycker att det är väldigt svårt att göra kort till män.Nu har jag iallafall köpt en stämpel med en äldre herre.Svårt att veta vad man ska dekorera med.Blommor och spets passar juinte så bra. FÖRSLAG någon??







Nej, nu ska vi mysa i TV-soffan.

Någon som sett nya NARNIA filmen?  Är den värd ett biobesök? Funderar på  den till veckan!
Ha det så bra.


Kommentarer
Postat av: Ansol

Gubbstämpeln är på väg em till mig också. Hoppas den kommer i morgon. Nu är jag pysselsugen.

2008-07-06 @ 21:51:40
URL: http://ansol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0