Semester

Vi har varit på tältsemester i Skåne några dagar.
Vi hade beställt lite bättre väder för vi hade tänkt ligga på playan och bada- ja ja det får bli en annan gång.

Lite bad blev det av vissa- om ej planerat.




OOOOOOOOOOOOPS





Kommer ni ihåg Kullamannen- det gör knappt jag (ska forska lite i det).Vi var iallafall i Kullaberg och tittade på fyren och klättrade ner till Silvergrottan.




Vi passade också på att handla lite porslin på fabriksbutiken i Höganäs som ligger på vägen dit.
På tal om shopping så måste man ju planera sin semester - kolla in var scrapaffärerna ligger menar jag.Även i Ängelholm finns det en bra  affär- Storyhouse.Jag kunde inte handla nåt större då vi hade lite trångt om utrymme i bilen.Men så här såg det ut!



Det är roligt att tälta- fast det är ännu roligare om det är fint väder.
Syrran var också med och höll oss sällskap- Trevligt.
Nej nu till pysselbordet.

Kommentarer
Postat av: Helen

På korten ser vädret ljuvligt ut, men skenet kan ju bedra. jasså ni fortsätter med era tältsemestrar strongt gjort tycker jag.

2008-07-21 @ 11:39:43
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0