Stämpelstafett + scrapdag

Idag har stämpelstafetten dragit igång.(kolla länken till stämpelsnack)
Nuska vi hitta på ett lagnamn och sedan är det bara att köra igång med kortproduktionen.

Vi har idag också haft vår scrapträff.Lite färre folk än de tidigare gångerna men jag tror nog att vi var 20-25 personer.
Det ingick ett tävlingskit i avgiften och man skulle skapa ett kort enbart med det som fanns i påsen.
Det var inget kort som var det andra likt - skoj.
Sedan fick vi en skiss att jobba utifrån och man kunde göra kort eller LO.
Jag gjorde en LO som passade till scrapopols tävling denna veckan.Och kan ni tänka er - jag vann.
Priset var en stämpel som Paula ( dekorera med mera) hade skänkt - tack snälla!
LO kommer i morgon när jag fotat i dagsljus.

Kommentarer
Postat av: Paula

Grattis!

Du är så duktig! Du vann väl förra året också?!



Impande hälsningar



Paula

2008-11-03 @ 23:47:45
URL: http://dekoreramedmera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0