1:a julkortet

Jajamen nu har det första julkortet tillverkats!
(Och jag som inte ens skickar julkort - ja inte många iallafall)


Sedan fick jag en beställning från Rännelanda IF.(Där jag sitter med i styrelsen)
Vi har anordnat cykelrundor hela sommaren.Maj-september.
Man får cykla runt Rännelanda- Ånnerud- Högsäter  och skriva upp sig på en lista vid Rännelanda.Det är dragning med vinster  varje månad bland de som cyklat.Sedan som avslutning dras en stor-vinnare utav alla som cyklat under hela sommaren och då får vinnaren 500 kronor.Och då behövdes ju ett kort att stoppa slanten i.Det är här jag kommer in i bilden.
Här kommer det kortet!


Hurtigt värre!
Mys på därute i höstmörkret
Förbanna inte mörkret- tänd ett ljus!

Kommentarer
Postat av: Helen

Verkligen snyggt julkort, när du gör så snygga måste du ju skicka också.

Vilken kul kort du gjort till Årets Hurtbulle.

2008-10-08 @ 07:13:27
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com
Postat av: Annika

toppen fina kort. Om jag ber snällt kanske jag får ett vackert kort från dig:D



Kram lillasyster

2008-10-08 @ 19:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0