Alla ♥ dag idag


Japp det är ju den dagen idag!
Här har vi varit ute i det härliga vintervädret och åkt pulka och provat kameran.
Jag försöker även lära mig photoshop cs3 då jag arbetat i photoshop elements 5 innan.
Photoshopkursen har börjat och den går igenom grunderna och alla verktyg som finns i programmet.
Nu börjar väl allvaret med inlämningsuppgifter efter denna veckan - spännande!
Här kommer det några foton ifrån dagens övningar och ett beställningskort. (ja, jag har äntligen scrappat ett kort - fantastiskt eller hur?)












Korten har jag inte redigerat bara beskurit och anpassat till webben.

Nu ska jag börja titta på vecka 3 i photoshopkursen och sedanlaga till en festmiddag - det måste man väl ha idag?!
Ha det gott alla!!

Kommentarer
Postat av: jeanette

Fina kort du tagit.

Kortet till 15 åringen blev ju häftigt.

2009-02-14 @ 19:29:38
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/
Postat av: Farsan

Fina kort min dotter, va duktig du är

2009-02-15 @ 11:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0