Award


Jag har fått en award tilldelad mig utav Helen och Anna-Karin.Det tackar jag för!





Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta,inte upptagna av utmärkelser och själviskhet
Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband
kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig.
Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!
Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan
vidare utmärkelsentill åtta andra bloggare.
Lycka till!

Min bloggrunda består mest av människor i min närhet som scrappar och sedan "kändisar".Kändisarna får  ju utmärkelser i massor så de skickar jag inte vidare till.Ni andra i området som jag bloggar hos har ju redan fått utmärkelsen.
Mina val är de personer som är med och scrappar på onsdagar och utav dessa är det inte alla som har bloggar.
Ann-Sofie
Jeanette

Jag tror inte att det är någon mer som bloggar, om det är det så sug åt er denna awarden med en gång!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0