Kortverkstad

Lite nya kort har jag att visa.Jag tycker att de väldekorerade korten som finns överallt  på olika forum är så otroligt snygga, men det funkar inte för mig.Jag får försöka förlika mig med att jag gör enklare kort utan en massa pynt på.Här kommer de nyaste alstren!






Nya stämpeln med änglar inhandlades på mässan och är ifrån craftly individuals.


Här kommer kortet som Matilda fick av oss när hon fyllde år




Häftigaste kortet hon fick på födelsedagen är väl detta som kusin Julia har gjort.



Fickan från ett par jeans sitter på en kortstomme, blomman sitter fast med en jeansknapp.Jag tycker att det är jättefräckt!!!

Matilda fick också ett presentkort hos klippstugan i Högsäter av oss i present.En scrappande frisör - med scrappat presentkort - härligt snyggt!



Det var allt för denna gången.Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

vilka fina kort.

2009-03-20 @ 22:06:44
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0