bebisar , besbisar

Ja är det inte härligt att det föds så mycket bebisar!
Jag får göra bebiskort och jobbet är i trygghet!
Ett beställningskort till en bebis som hade väldigt bråttom med att se dagens ljus!


Idag kom mitt diplom ifrån photoshopkursen- jag är nu officiellt klar!!!
Fast jag känner ju att jag vill repetera nästan hela kursen igen så att jag kommer ihåg någotsånär!

Till helgen är det mässa igen
http://kortochscrapmassa.blogspot.com/
Dit ska vi åka och se om vi kan göra slut på lite pengar!
Jag hoppade ju över mässan som var förra helgen i Göteborg - det kan allt bli för mycket av det goda - eller?
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Monica

Det var verkligen ett fantastiskt kort.

2009-10-22 @ 08:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0