Kort

Ett beställningskort är gjort.
Till en dam som fyller 65 och ska gå i pension.
Denna gång hade jag en vintage bild som jag satte på istället för ett stämpelmotiv.

closeup

Tycker det blir så fint med dessa metallhattar i mitten på blommorna.Hade svårt att hitta brads som var tillräckligt små för att få plats men nu har jag fått tag i det också.Tycker det sitter mycket bättre fast med brads än om man bara klistrar fast dom.Skickar man ett kort så är det ju roligt om dekorationerna sitter kvar när kortet kommer fram.


Kommentarer
Postat av: Ansol

Vilket fint kort. Det blev söndag för oss till Partille. Jeanette och jag (oväntat va!)

2009-09-24 @ 08:54:31
URL: http://ansol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0