Midsommarkalas

Då har vi firat midsommar i år också!
Tur att det finns inglasade altaner med infravärme så man kan sitta "ute" fastän det regnar.
Vi passade på att ha lite kalas när vi ändå träffades.
Jag fick jättefina presenter och blommor- TACK!
Syrran hade också fyllt år här i veckan så det blev dubbelt firande.
Här är kortet jag gjorde till henne.

Maja designs nya papper Lantliv.
Passade på att handla lite hos scrapfabriken när hon har haft rea.
Spellbindern och stämpeln kommer därifrån.
Detta kort har jag gjort efter en utmaning på cybercropen på svensk scrapbooking.

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej!

Vilka fina kort du gjort, jag blir oxå sugen på att pyssla men det är svårt att få tid tycker jag... Ska ta och prioritera det under semestern.

Ha en skön sommar!

Kram Annica

2011-06-25 @ 22:07:21
URL: http://hemmaihult.blogspot.com/
Postat av: Ansol

Oj, här sprutas det ut massor av nya alster. Jag hann inte vara med på SS CC. Tyckte inte heller att utmaningarna var så roliga, så det var kanske därför.

2011-06-27 @ 12:20:09
URL: http://ansol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0